چگونه برای درمان دیابت با 59 درصد عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان دیابت با 59 درصد عملکرد کلیه

چگونه برای درمان دیابت با 59٪ عملکرد کلیه؟ با توجه به پژوهش، دیابت تبدیل به یکی از علل اصلی بیماری کلیه است. از دیابت به بیماری مزمن کلیه، بیماران یک پیشرفت زمان طولانی، که به این معنی اگر بیماران به برخی از اقدامات خوبی برای جلوگیری از توسعه این بیماری، آنها شاید می تواند یک زندگی طولانی تر و سالم مانند مردم عادی زندگی رنج می برند
چگونه برای درمان دیابت با 59٪ عملکرد کلیه؟
بیماران مبتلا به دیابت می تواند چیزی به شرح زیر برای جلوگیری از صدمه به کلیه
رژیم غذایی کم پروتئین
به طور کلی، بیماران مبتلا به دیابت همیشه نیاز به محدود کردن مصرف کربوهیدرات به جای مصرف مواد غذایی بسیار پروتئین است. با این حال غذاهای پروتئین بالا مصرف می توانید به نفروپاتی دیابتی بدتر برای آن می تواند بار سوخت و ساز بدن از کلیه heaver و تجمع ضایعه پاتولوژیک است.
کنترل قند خون
قند خون بالا علت اصلی برای بسیاری از عوارض و ضایعات عروق خونی است، بنابراین بیماران باید توجه بیشتری به کنترل قند خون پرداخت.
علت، این فقط یک راه برای به تاخیر انداختن بروز این بیماری، و بیمارانی که می خواهند به دور از دیابت نیاز یک درمان علمی است. میکرو چینی پزشکی به عنوان یکی از نوآوری طب چینی آن را می توانید به نفع بزرگ برای درمان دیابت با 59٪ عملکرد کلیه است. اگر آن دسته از بیماران به اندازه کافی خوش شانس هستند، آنها می توانند فرصت بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.
شما می دانید، پیشگیری خوبی برای اواخر درمان بهتر است. بیماران مبتلا به دیابت باید همه آنها می توانند به جلوگیری از این بیماری مزمن کلیه است. اما اگر بیماری خود را تا القاء صدمه به کلیه آنها باید اقدامات مثبت برای درمان آن است.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت با بیماری کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: